mudpuppys

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Rubriker -.-

Av Tjejerna - 22 maj 2011 10:15

Shena hallå hej! :)

Just nu så kollar jag på några hemsidor och så tråkar jag även. Inte så kul.

Har varit på en morgonpromenad med mamma för nån timme sen, skönt att få vara ute och gå lite. ^^


Jag älskar verkligen Foki! Hennes stil, hår, blogg ja allt! Hon verkar även väldigt väldigt trevlig, eller vad säger ni? :) Har ni sett omröstningen här på bloggen? Om ni inte gjort det, kolla och rösta! ;)


Vad tycker ni om detta linne?

   Själv så tycker jag det är jättesnyggt! Funderar faktiskt på att köpa det.

Den finns på Gina Tricot och kostar 129 :- om jag kommer ihåg rätt ^^


Jag letar även efter en fin skolavslutningsklänning... :p


Bloggar mer sen!

Kyss / M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tjejerna - 23 maj 2011 19:58

Shabba!   Har nu fixat så man kan prata med datorn, här på bloggen! :D Så om ni scrollar ner lite, sen kollar ni och då kommer ni hitta där man kan prata med datorn. Så börja chatta!   / M ...

Av Tjejerna - 23 maj 2011 19:22

Hej igen :)   Förra inlägget var lite fail. Om ni vill komma till FOKIS blogg, tryck då på FO som står med svart färg. Tryck inte på lilla bilden eller på KI. Min data dampade lite ^^ Tryck annars här om du vill komma till Fokis.se :)   KRA...

:(

Av Tjejerna - 23 maj 2011 18:50

Hej underbara bloggläsare! :D Hihi, det där var ni då inte beredda på va? :)   Jag mår skit just nu. Fråga inte varför tack. :) Ah, var i skolan idag. Roligt och tråkigt :) Var ju inte i skolan förra veckan, var sjuk. Så det var kul att få träf...

Av Tjejerna - 23 maj 2011 17:56

Ja nu kommer äntligen dagens modeikon, YEY! Stilikonen för dagen är Sofi Fahrman, en underbar modetjej och bloggare! Älskar hennes stil och känsla! Fortfarande kan jag inte visa några bilder, usch.. :c /Facsie ...

Av Tjejerna - 23 maj 2011 17:54

Jaaa, mamma och pappa kom hem från göteborg igår med en MASSA kläder till mej! Älskar det!! Assnygga tröjor, byxor och lite sånt ;) Skulle gärna visa bilder, men som jag sa funkar inte min dator ordentligt, så kan inte det.. Buhu. /Facsie  ...

Presentation


MUDPUPPYS
If u love fashion, u love us.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem klär sig bäst av alla stora svenska bloggare?
 Foki
 Kissie
 Kenza

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Prata med datorn!


Ovido - Quiz & Flashcards